אשפוז ביתי כתוצאה מאי ספיקת הלב

אשפוז ביתי כתוצאה מאי ספיקת הלב

אשפוז ביתי כתוצאה מאי ספיקת הלב

צבר רפואה מציעה את האפשרות של אשפוז בית לחולים באי ספיקת לב. שירות האשפוז בבית מבוסס על ההבנה כי הטיפול בחולים עם אי ספיקת לב הרבה יותר מורכב ולכן הוא דורש שיתוף פעולה נרחב בין הצוות המקצועי שמלווה את החולה לבין בני משפחתו והקהילה שלו.

צבר רפואה, מערך אשפוז הבית הגדול והוותיק בישראל, פועלת מזה 15 שנה בשיתוף פעולה עם קופות החולים ובאישור ופיקוח של משרד הבריאות בישראל. צבר רפואה הוקמה מתוך הבנה שאשפוז מטופלים בסביבה הטבעית שלהם הבית, מציע יתרונות רבים למטופלים, החל בהפחתת החשיפה לזיהומים בחדר המיון ועד סיוע בשמירה על רצף טיפולי. כמו כן באמצעות הטיפול בבית המטופלים ובני משפחתם יכולים לשמור על שגרת חייהם ביתר קלות.

ניטור ומעקב צמוד, תנאי חשוב לבריאות

לאורך השנים אי ספיקת לב הפכה לגורם תחלואה מרכזי המוביל לאשפוזים חוזרים. במשך הזמן הוכח כי ביצוע ניטור ומעקב באופן תדיר ומתמשך אחר החולים, משפר את איכות חייהם ואת התפקוד שלהם במידה משמעותית, יוצר איזון תרופתי, ומשפיע על מידת ההיענות שלהם לטיפול. השירות של אשפוז בית מבוסס על היכרות מעמיקה על המטופל ואורח חייו, הוא מאפשר בניית תכנית טיפולית מותאמת אישית המבוססת על אבחון מעמיק ומדויק של מצבו הבריאותי, והוא הופך את המעקב להרבה יותר רציף: המדדים של המטופלים מנוטרים באופן עקבי, משודרים לרופא בזמן אמת וזוכים למענה מידי בעת הצורך.

 

כיצד מתנהל אשפוז הבית למטופלי אי ספיקת לב?

במהלך אשפוז בית לחולי אי ספיקת לב מוצמד למטופלים צוות מקצועי קבוע של צבר רפואה שמלווה אותם ואת בני משפחתם לכל אורך תקופת הטיפול. הביקור הראשון מתבצע תוך 24 שעות מרגע הקליטה לשירות ובמהלכו הרופא יבצע אבחון מדויק של המטופל ויכין עבורו תכנית טיפולית מותאמת אישית. אנשי הצוות יערכו ביקורי בית בתיאום מראש ובהתאם לתכנית הטיפול, ינטרו את המטופל סביב השעון ויהיו זמינים עבורו תמיד.
הטיפול כולל שימוש בטכנולוגיות ייחודיות המאפשרות מעקב צמוד ועדכון הצוות בזמן אמיתי במצב המטופל.

אפליקציה ידידותית למדידה ועדכון מדדים

לאחר שלב הקבלה, תותקן אפליקציה על המכשיר הנייד של המטופל או המטפל העיקרי, המותקנת גם על הניידים של הצוות המטפל, כדי לאפשר עדכון מיידי ובזמן אמיתי של מדדי המטופל. אפליקציה זו פותחה באופן ייעודי לאפשר מדידה ותיעוד מתמשך של המדדים השונים של החולה – לחץ דם, חום גוף, משקל ועוד. מעבר לעדכון הצוות במדדים באופן שוטף, המטופל יכול לעקוב אחר התכנית הטיפולית, לוודא שבוצעו הפרמטרים הרפואיים ולקבל התראות כאשר יש חריגות במצבו הבריאותי. השימוש באפליקציה משפר משמעותית את איכות חייהם של המטופלים ובני משפחתם, ונותן להם יותר כלים להתמודד עם המצב הבריאותי המורכב. כך הם זוכים לרשת ביטחון ולשקט נפשי לאורך התקופה.

קופסת תרופות חכמה

טכנולוגיה מתקדמת נוספת הנכללת בשירות אשפוז הבית לחולי אי ספיקת לב של צבר רפואה, היא קופסת תרופות שבועית חכמה אשר לתוכה מוזנות כל התרופות היומיות שרשומות למטופל, והיא מתריעה ומצפצפת לתזכורת לנטילתן או במידה והן לא נלקחו בזמן. הצוות מקבל עדכון אוטומטי כאשר התרופה לא ניטלה או ניטלה מאוחר, ויכול לתזכר את המטפל לנטול את התרופה. הקופסה החכמה משפרת משמעותית את רציפות נטילת התרופות בקרב חולים כרוניים, וכמובן גם את איכות חייהם ומצבם הבריאותי. היא מאוד קלה לתפעול וידידותית לשימוש.

א.ק.ג נייד

צבר רפואה היא היחידה שמעניקה שירות אק”ג נייד במסגרת שירות אשפוז בית, אק”ג יחיד מסוגו שמאושר לשימוש על ידי ה- FDA. שירות האק”ג שלנו מציע יתרונות רבים בכך שמזהה מגוון רחב של מצבים לרבות הפרעות קצב, האטה והאצה בקצב פעימות הלב וקצב סינוס נורמלי. הבדיקה מתבצעת על ידי הצוות המטפל באמצעות אלקטרודה שמשדרת נתונים בזמן אמת. לאחר הנחת האלקטרודה על הקרסול או הברך בחלקו השמאלי של הגוף, היא תמדוד את פעילות הלב ותשדר לאפליקציה. לאחר שלושים שניות של מדידה רציפה היא תציג אם מדובר בקצב לב סדיר או הפרעת קצב.

כל היתרונות של אשפוז בית מטעם צבר רפואה?

שירות אשפוז בית ניתן ללא עלות במסגרת הסדרים עם כל קופות החולים כאשר מטופלים שאינם כלולים בהסדר של קופת החולים יכולים לקבל את השירות באופן פרטי. הצוות הרפואי של צבר יגיע לכל בית בכל ישוב, כולל דיור מוגן, ויהיה זמין למטופל ולמשפחה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ו- 365 ימים בשנה. מנהל השירות שלנו, מומחה באשפוז בית לאי ספיקת לב ומעורב באופן אישי בתיק שלכם, כך שיבטיח שתקבלו את השירות הטוב והזמין ביותר.

Contact צרו
קשר
Contact Contact
Contact