שיקום אורטופדי

שיקום אורטופדי

שיקום אורטופדי

תהליך התאוששות ושיקום לאחר ניתוח אורטופדי או פציעה יכול להיות מאתגר פיזית וריגשית הן עבור המטופל והן עבור בני משפחתו. אך כאשר התהליך מתבצע בבית, בצורה מותאמת אישית, בסביבה הטבעית והמוכרת למטופל ולמשפחתו, בתמיכת כל אנשי המקצוע הדרושים המגיעים אליכם הביתה – הכל יותר קל, נוח וגם הרבה יותר יעיל.

שיקום אורטופדי אינטנסיבי ורב מקצועי בבית, מהווה חלופה מלאה ואיכותית לאשפוז במוסד שיקומי. השיקום בבית מותאם אישית ומקצועית למצב המטופל וניתן על ידי צוות מומחים רב מקצועי, בבית המטופל, ומותאם לסביבת המגורים שלו, ליכולותיו ולשגרת כל בני הבית. הטיפול ניתן בתנאים אופטימאליים ללא החשש בהידבקות בזיהומים הקיים במוסדות שיקום, וללא צורך בהמתנה לשירות. נסביר אודות התהליך והאפשרויות העומדות בפניכם ובפני יקיריכם.

 

מצבים אורטופדיים המצריכים תהליך שיקום

ישנם מספר אירועים בריאותיים המצריכים שיקום אורתופדי ביתי כחלק מתהליך של חזרה לתפקוד מיטבי ולשגרת חיים תקינה של המטופל. המצבים בהם מוצע שירות שיקום אורטופדי בבית כוללים:

  • לאחר ניתוחים להחלפת מפרק – החלפת ברך או החלפת ירך בעיקר.
  • ניתוחי גב למיניהם.
  • פגיעות גב ועמוד שדרה
  • שיקום לאחר חבלות ותאונות בעלות השלכות אורטופדיות / תפקודיות
  • שיקום והחלמה לאחר שבר חמור
  • פגיעות כתוצאה מנפילות מגובה
  • שיקום אחרי ניתוחי קטיעות

כאמור, לצד פציעות ופגיעות אורטופדיות למיניהן, ניתוחים הם הליך המצריך במקרים רבים תהליכי שיקום אינטנסיבי המותאמים אישית למטופל. חשוב לזכור שהניתוח הוא רק השלב הראשון, שלאחריו החזרה לתפקוד מיטבי דורשת תהליך שיקום אינטנסיבי המותאם למצב ולצרכי המטופל.

 

המטרות שלך הן המטרות שלנו – מה כולל שיקום אורטופדי בבית?

צבר רפואה היא חלוצת אשפוז הבית בישראל וכיום זהו מערך אשפוז הבית הגדול בישראל, עם מעל 1,000 מטפלים בכל רגע נתון ובכל רחבי הארץ. צוות השיקום של צבר רפואה כולל מומחים מובילים בתחומם, בעלי ניסיון מקצועי רב כמו גם ניסיון והכשרה ייחודית באשפוז בית. הצוות המוצמד לכל מטופל הוא קבוע ומלווה אותו למשך כל תקופת השיקום בבית, זמין לו 24/7 בכל ימות השנה. השירות מוענק למטופלים באופן מיידי וללא צורך בהמתנה. תוך 24 שעות מרגע הקליטה בצבר, יגיעו אנשי הצוות לביתכם, ותיבנה עבורכם תוכנית שיקום מותאמת אישית הכוללת את כל אנשי המקצוע הנדרשים להחלמתכם.

שיקום אורטופדי בבית של צבר רפואה כולל צוות רב מקצועי בהתאם לצורך הרפואי של המטופל:

  • רופאה מומחה/ית בשיקום המקיים הערכה רפואית וקוגניטיבית מקיפה ובונה עבורכם תכנית טיפול מותאמת אישית
  • אחהות שיקום מנוסה ומקצועית. האחות תהיה זמינה לכם 24/7 לכל צורך, שאלה, או שינוי במצב הפיזי.
  • פיזיותרפיסט/ית המתמחה בתהליכי שיקום אורטופדיים ועם ניסיון בשיקום ביתי. הפיזיותרפיסטים הם מתאמי הטיפול ואחראים לעדכן את כל הצוות בהתקדמות ובשינויים במצבכם המצריכים התערבות מקצועית.
  • עובד/ת סוציאלי/ת המספקת תמיכה וסיוע רגשי למטופל ומשפחתו, וכן עזרה במיצוי זכויות מול הרשויות השונות.
  • בהתאם לצורך, אנו משלבים בתהליך גם קלינאי/ת תקשורת, מרפא/ה בעיסוק ותזונאי/ת.
  • על פי צורך, הצוות אף יעניק לכם ייעוץ להתאמות נדרשות לסביבה הביתית והמלצות על אביזרי שיקום וניידות.

 

רותמים את כוח השיקום הביתי לקבלת תוצאות אופטימאליות

עדויות רפואיות-מדעיות וכן הניסיון עתיר השנים שלנו בשטח מראים כי תהליכי שיקום אורטופדי ביתי מציגים תוצאות טובות ומתקדמות מאוד, גם בפני עצמן ובהחלט בהשוואה לתהליכי שיקום במוסדות רפואיים שיקומיים. יחד איתכם, אנו רותמים את כוחו ויעילותו של השיקום האורטופדי הביתי לקבלת תוצאות איכותיות ומשפרות איכות חיים עבורכם או עבור יקיריכם.

לצד שלל היתרונות של שיקום בבית, יתרון מרכזי של שיקום אורטופדי עם צבר רפואה הוא שתחילת התהליך היא מיידית וללא המתנה – בתוך 24 שעות מרגע הקליטה בשירות, תהליך השיקום מתחיל הלכה למעשה. זה נותן לכם ודאות וזמינות ללא תחרות לעומת מוסדות שיקום המצריכים לא אחת המתנה של חודשים עד שיש מיטה פנויה, מה גם שמוסדות אלו לא תמיד קרובים למקום המגורים וזה מקשה עוד יותר על המשפחה והמטופל עצמו.

 

Contact צרו
קשר
Contact Contact
Contact