שירות פיזיותרפיה פרטי – אפשר לקבל טיפול מקצועי גם בבית!

שירות פיזיותרפיה פרטי – אפשר לקבל טיפול מקצועי גם בבית!

שירות פיזיותרפיה פרטי – אפשר לקבל טיפול מקצועי גם בבית!

כאשר אתם או מישהו מיקיריכם מתאושש משבץ מוחי, פגיעה נוירולוגית או ניתוח אורטופדי, הוא זקוק לתהליך שיקומי, הכולל לרוב גם את הצורך ללמוד מחדש לבצע פעולות פיזיות או לחזק את הגוף כדי לחזור לפעילות. טיפולי פיזיותרפיה הם לרוב המרכיב העיקרי בטיפול השיקום האינטנסיבי במטרה לחזור לתפקוד מיטבי. היום ניתן לקבל שירותי פיזיותרפיה בבית, ע”י מטפלים מוסמכים ומקצועיים, בלי לצאת מהבית ובתנאים שהכי נוחים לכם.

טיפול פיזיותרפיה מקצועי ואינטנסיבי המותאם אישית למטופל – אצלכם בבית! אין צורך לחכות למקום שיתפנה במוסד שיקומי, ללא התרוצצות במרפאות, ללא חיפוש חניה, וללא הפרעה לשגרת החיים הרגילה של בני המשפחה. שירות פיזיותרפיה בבית של צבר רפואה מוענק תוך 24 שעות מהקליטה בצבר רפואה, ללא המתנה וללא תורים.

 

הפיזיותרפיסטים של צבר רפואה כולם מקצוענים מהשורה הראשונה, בעלי ניסיון מקצועי רב, והכשרה לטיפול במסגרת הבית. הפיזיותרפיסטים שלנו יגיעו לביתכם, בפריסה ארצית, בשעות הנוחות לכם, ויתאימו את עצמם לשיגרת החיים של בני הבית. לכל מטופל נבנית תוכנית טיפול אישית על פי מצבו הרפואי, ובגיבוי רופא מומחה בשיקום המתווה הנחיות טיפוליות – כאשר מטרת העל היא שיפור התנועתיות והתפקוד הפיזי שלכם כך שתוכלו לחזור לעשות את הדברים שאתם נהנים מהם ולהיות עצמאיים יותר. הצוות שלנו זמין למטופל ולמשפחתו בכל עת, כאשר רמת האינטנסיביות של הטיפול ותכיפות הביקורים תותאם ליכולות המטופל ולמצבו.

לא תמיד קל, נוח או אפילו אפשרי להגיע למכון שיקום או מוסד שיקומי, ומעתה יש אופציה אחרת – שיקום בבית! הפיזיותרפיה מגיעה אליכם הביתה. פתרון מקצועי נגיש, זמין, ומותאם אישית – עבורכם.

 

פיזיותרפיה פרטית בבית היא הפתרון האידיאלי

טיפולי פיזיותרפיה מועילים למגוון רחב מאוד של מצבים פיזיולוגיים ותפקודיים – בעיקר מצבים של פגיעה מוטורית או התדרדרות בתנועתיות התפקודית של המטופל לאחר שבץ מוחי, פציעות קשות, פגיעות נוירולוגיות או ניתוחים אורטופדיים כגון החלפת מיפרק, או אשפוז ארוך טווח שגרם לפגיעה במוטוריקה. ישנם מטופלים המתקשים לצאת מביתם ולהתנייד לקליניקת פיזיותרפיה לקבלת הטיפול לו הם זקוקים, ואחרים פשוט מעדיפים לקבל טיפול איכותי ומקצועי בסביבה הביתית, הנוחה והמוכרת להם, על כל היתרונות של אפשרות טיפולית זו.

לפניכם שורה של מקרים בהם שירותי פיזיותרפיה בבית – באופן פרטי או דרך זכאות למימון מלא דרך קופות החולים – מתאימים, מומלצים ומאפשרים טיפול אישי אופטימאלי מבלי לצאת מהבית.

  • לאחר אירוע מוחי
  • לאחר ניתוח החלפת מפרק ירך
  • לאחר ניתוח להחלפת מפרק ברך
  • אחרי ניתוח מורכב ו/או אשפוז ממושך – טיפולי Deconditioning
  • אחרי פציעות ופגיעות גב חמורות
  • אחרי חבלות קשות

שירותי פיזיותרפיה פרטית בבית – צבר רפואה

צבר רפואה מפעילה מערך מקיף, מקצועי וארצי של טיפולי פיזיותרפיה בבית, עם המטפלים המקצועיים והמנוסים ביותר ועם הציוד המתקדם ביותר בתחום – הכל בנוחות ובביטחון של הסביבה הביתית שלכם. השירות כולל פיזיותרפיסט או פיזיותרפיסטית המגיעים אליכם הביתה, לפי לוח הזמנים שנוח ומתאים לכם, אבחון תנועתי ופיזי, בניית תכנית טיפולית אישית ומדויקת וביצוע הטיפולים אצלכם בבית. טיפולי פיזיותרפיה כוללים תרגילים מיוחדים ומותאמים למצבכם, עם או לאל ציוד עזר ייעודי, כאשר כאמור המטרה המרכזית היא שיפור התפקוד הפיזי והתנועתיות של המטופלים, תוך צמצום כאבים ואי נוחות ועם שמירה דקדקנית על הוראות רפואיות והמלצות של רופאי שיקום מלווים.

 

 

Contact צרו
קשר
Contact Contact
Contact