לרגל יום הרופא.ה בישראל, כמה מילים

לרגל יום הרופא.ה בישראל, כמה מילים

לרגל יום הרופא.ה בישראל, כמה מילים

צוות רופאי.ות צבר היקר,

יום הרופא.ה שמח לכם. בשקט בשקט ומבלי שאף אחד ישמע, אני מרשה לעצמי ללחוש לכם באוזן, שיש לנו מזל ענק מקצוע הזה בחר בנו ואנחנו בו. איזו זכות גדולה נפלה בחיקנו ומתת קודש ניתנה לנו, להיות חלק מהעושים במלאכת הרפואה. ברמה אישית, אני לא (וגם ממש לא מרגיש) לדמיין את עצמי עוסק במקצוע אחר.
נכון, זה תמיד מאתגר ותמיד מעניין ותמיד חדש, כי זה תמיד קשור באנשים. ובמקרה שלנו, זה קשור באנשים בבית שלהם, בסביבתם הפיזית והחברתית. בכל פעם שנפתחת הדלת ועוברים את התוספת – אנחנו יכולים להיכנס לעולם חדש עם כרטיס כניסה אפשר לשאול כמעט הכל, לדבר כמעט על הכל ולעשות כל מה שאפשר לפשוט, לרפא, לשקם, לשמר ולהחלים. באמת שאין זכות גדולה מזו.
 
השנה מונו שתי רופאות בכירות לראשות מחלקות אשפוז בית בצבר, ד״ר מרינה ארביטמן מנהלת מחלקת פסיכיאטריה וד״ר רוני נוף מנהלת מחלקת השיקום. הן מצטרפות לד״ר קרינה גליק מנהלת פנימית וד״ר ענבל מעיין מנהלת הגיראטריה. מכאן, שיש רוב נשי ברור בקרב מנהלי.ות המחלקה בצבר.
 
בנוסף לצוות רופאים.ות הוספיס, שיקום ופנימית, הצטרפו לשנה לצוות עוד מספר רב של מקצוענים מתחום בריאות הנפש, משום שמחלקת פסיכיאטריה בבית גדלה לכדי 80 מטופלים בכל רגע נתון. כמו כן, קיבלנו בברכה את המעולה של מקצוענים של המחלקה ההנשמה הממושכת שהצטרפו אלינו מקלינטיקה. ברוכות וברוכים הבאים.
 
צוות הרופאות.ים בצבר מונה כיום מספר מאות אנשים ונשות מקצוע משובחים. אין תחום התמחות, מגדר, נטייה מינית, אמונה דתית, אזור מגורים בארץ, תרבות, חברה, קבוצה והשתייכות פוליטית, הותרו מיוצגים. הצוות מגוון כמו המטופלים שלנו, כמו החברה בישראל. אנחנו נמשיך לדבוק באמונה ובגישה שבה נותנת מענה לכל מי שזקוק טיפול. שום שיקול אחר לא רלוונטי ולעולם לא יהיה רלוונטי.
 
אז בברכת הרופא.ה שמח לנו ותודה ענקית שאתה יום כל יום להיות חלק מהצוות ומה משפחה המטפלת בצבר רפואה.
 
מכל הלב,
רוני
Contact צרו
קשר
Contact Contact
Contact