ייעוץ פרטי של רופא גם בבית

ייעוץ פרטי של רופא גם בבית

ייעוץ פרטי של רופא גם בבית

עד שנות ה- 60 רופאים היו מגיעים לבית המטופלים באופן סדיר ובמטרה לתת את השירות הטוב ביותר בסביבתם הטבעית של המטופלים. אולם עם הזמן הטיפול הרפואי התרחב, פותחו פרקטיקות חדישות, נעשו מחקרים מבוססי טכנולוגיה ובתי החולים הפכו למרכזיים יותר ויותר. במציאות חדשה זו פנו החולים לחדר המיון כדי לקבל שירות רפואי מיידי, תוך שהם מציפים אותם ומצפים לקבל את אותו שירות מהיר ואישי שקיבלו בעבר בבתיהם. אולם שמציאות של בתי החולים אין מזל כזה, ככל שמספר החולים מזנק, כך על בתי החולים מוטל להתמודד עם עומס יתר, צוותים שקורסים תחת הנטל ומדד חוסר שביעות רצון של המטופלים שרק הולך ויורד. לעיתים מציאות זו משפיעה גם על איכות הטיפול.

המענה הנכון: רופא פרטי עד הבית

השירות של רופא עד הבית מציע יתרונות רבים ללא ספק. היכולת להגיע עד הבית מאפשרת לרופא להרגיש את סביבת המגורים של המטופלים, לבחון את מערכת התמיכה שלהם ולספוג עוד מידע ונתונים שלא ניתן לקלוט במהלך ביקור בחדר המיון או במרפאה. כמו כן ביקורים אלו יוצרים קשר אינטימי יותר בין הרופא למטופל ומונעים ביקורים מיותרים בחדר המיון. כיום ישנה מגמה כלל עולמית שלוקחת בחשבון את התרומה של הסביבה הטבעית לתהליכי ריפי והחלמה, שכן ברוב המקרים כל מטופל ירגיש הכי בטוח ובנוח בבית הפרטי שלו. לכן צבר רפואה הקימה מערך שלם של אשפוז בית בפריסה ארצית הכולל צוות מקצועי של מאות מומחים בתחומי הרפואה והסיעוד הבאים לביקור חד פעמי, במימון פרטי.

 

רופא שמגיע עד הבית יוצר קשר אחר עם המטופלים, יותר אישי וזמין. בצבר רפואה הרופא המנוסה מגיע עד אליכם, בוחן את התיק הרפואי של המטופל באופן מקיף ולא מסתכל רק נקודתית על הבעיה שעבורה זומן, זאת כדי לתת את המענה הטוב והמקצועי ביותר. הרופא לוקח בחשבון את כל מחלות הרקע של המטופל ועל בסיס הנתונים הללו נותן המלצות להמשך הדרך. יש לציין כי כאן אין מדובר ברפואת חירום, השירות ניתן בסופי שבוע ובחגים ומתמקד במקרים קשים ומורכבים כמו למשל עצירות קשה, תסמיני מחלה קשים של אנשים עם מחלות רקע, מחלות חשוכות מרפא עם תסמינים וכדומה.

 

אנו מבינים שהמקום הטבעי ביותר לטפל בו בחולים הוא בבית שלהם, ונעשה הכל כדי לאפשר לכם לקבל טיפול רפואי בסביבתכם הטבעית. לצבר יש את מערך האשפוז בבית הגדול ביותר, בפריסה ארצית ובזמינות של 24/7 בכל ימות השנה לביקורים או יעוץ רפואי עד הבית. המטופלים מקבלים צוות קבוע וצמוד שמלווה אותם לכל אורך תקופת האשפוז וזמין עבורם בכל עת במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר, להפחית את הסיכונים הטמונים באשפוז בבית חולים, כמו גם את הלחץ על המטופל ובני משפחתו ולשפר את מצב רוחם של המטופלים ואת איכות ההחלמה שלהם, עם מינימום פגיעה בשגרת החיים של המטופלים ובני משפחתם. ניתן לקבל ביקור חד פעמי של רופא פרטי עד הבית במימון.

 

לא סתם הפכנו למערך אשפוז בית הגדול מסוגו בישראל. עם מגוון גדול של יתרונות טיפוליים החל בזמינות מלאה ועד שירותים בפריסה ארצית אנו נבטיח שתקבלו את הטיפול הטוב ביותר. השירות ניתן ללא עלות במסגרת הסדרים עם כל קופות החולים. מטופלים שאינם כלולים בהסדר יכולים לקבל את השירות באופן פרטי.

Contact צרו
קשר
Contact Contact
Contact