אשפוז פנימית בית לחולי קורונה

אשפוז פנימית בית לחולי קורונה

אשפוז פנימית בית לחולי קורונה

במסגרת המאבק הכולל במגפת הקורונה, בדגש על צמצום העומסים על בתי החולים ומתן אפשרויות טיפול מיטביות יותר לחולי קורונה, אין ספק כי אחת "ההברקות" היעילות והחשובות ביותר הייתה פיתוח מודל של חלופת אשפוז למחלקה פנימית – בבית. שירות אשפוז בית של צבר רפואה, מיועד לחולי קורונה במצב בינוני וקל. השירות ניתן בפריסה ארצית ובמימון מלא של קופות החולים, ומאפשר למטופלים לשהות בסביבה המוכרת והנינוחה של הבית, ולקבל באופן יומיומי את כל הטיפול הרפואי הנדרש.

אשפוז פנימית בבית לחולי קורונה, כולל ביקור בית יומי של רופא/ה וכן של אח/ות, מהווה חלופה יעילה, נוחה וזמינה לחולים במצב בינוני או קל של המחלה ומאפשר ולהימנע מהסיכון של אשפוז במחלקת קורונה בבתי החולים, הידבקות בזיהומים נוספים, והתרוצצות בין מרפאות ובתי חולים גם עבור המטופלים וגם עבור בני משפחותיהם

חברת צבר רפואה, חלוצת אשפוז הבית בישראל והמערך הרפואי הרב-מקצועי המוביל והגדול ביותר בישראל לאשפוז בבית, מעניקה אשפוז בית לחולי קורונה, בפריסה ארצית מלאה, עם זמינות 24/7 של הצוותים הרפואיים ובמימון מלא של כל קופות החולים.

 

מי יכול לקבל שירות פנימית בבית

על פי רוב, חולי קורונה במצב בינוני או קל לא זקוקים לשהות במחלקות הקורונה בבתי החולים, הם לא נזקקים להנשמות או חלילה לשימוש במכונות "אקמו" אלא בעיקר השגחה, מתן תרופות לווריד, ניטור מדדים וזמינות הצוות להתייעצות ושאלות. לכן הבחירה ההגיונית, היעילה וגם הבריאה ביותר היא האפשרות של אשפוז פנימית בבית לחולי הקורונה.

למי זה רלוונטי?

כאמור, אשפוז בית לחולי קורונה רלוונטי לחולים מאומתים לקורונה אשר מוגדרים במצב מחלה בינוני או קל. כדי לקבל את הליווי והטיפול הרפואי הביתי, יש לקבל הפניה מתאימה מהרופא המטפל בקהילה, בבית החולים או  בחדר המיון. השירות והמימון עבורו ניתנים במלואם דרך קופות החולים, כך שאין עלות נוספת כלשהי.

מתי ואיך מופעל אשפוז קורונה ביתי?

לאחר קבלת הפניה מתאימה לשירות פנימית בית לחולי קורונה והעברת פנייה מסודרת לצבר רפואה, בתוך טווח זמן של עד 4 שעות כבר מגיע לבית המטופל גורם רפואי מטעם צבר רפואה, לביצוע בדיקה רפואית מקיפה ומתן הדרכה טיפולית ומעשית למטופל עצמו ולבני משפחתו. מרגע הגעת הצוות הרפואי לבית המטופל, האחריות הרפואית והטיפולית עוברת לצוות, עם זמינות טלפונית 24/7, ביקור יומי פיזי לפחות אחת ליום ומעקב רציף אחר תסמינים ומצבו של החולה. עם השחרור מאשפוז בית, התיק הרפואי כולל המלצות להמשך מועברים באופן אוטומטי בחזרה לרופא המטפל בקהילה, ובכך נשמר הרצף הטיפולי.

יתרונות של אשפוז בית לחולי קורונה כאלטרנטיבה לאשפוז במחלקה פנימית בבית חולים

לצד היתרון המערכתי שמאפשר אשפוז הבית על ידי הפחתת העומסים על בתי החולים והצוותים הרפואיים, והעברת יותר טיפולים לסביבת הקהילה, שירות מחלקה פנימית בבית לחולי קורונה מאפשר יתרונות מהותיים עבור המטופל עצמו ובני משפחתו. העיקריים שבהם:

  • קבלת השירות הרפואי הביתי והאישי מתבצעת מהר מאוד, עד 4 שעות מהקליטה במערכת.
  • כל אחד מאנשי הצוות (רופא/ה, אח/ות) מגיע לביקור יומי אצל המטופל, ואף יותר על פי צורך רפואי.
  • מימון מלא של כל קופות החולים.
  • הצוות הרפואי זמין למטופל ולבני משפחתו 24/7, בכל ימות השנה.
  • אשפוז בית מפחית מהותית את הסיכון הקיים בבתי חולים לזיהומים, סיבוכי קורונה נוספים וגם חוסך את המשמעות הפסיכולוגית של אשפוז במחלקות קורונה סגורות.
  • שירות אשפוז בית לחולי קורונה שומר על הרצף הטיפולי מול קופות החולים של המטופל.

שירות זה נותן מענה לכל הצרכים הרפואיים של חולי קורונה במצב בינוני-קל. ליווי והשגחה צמודים של רופא/ה ואח/ות, ניטור מדדים, הערכה רפואית מקיפה, בניית תכנית טיפול מותאמת אישית, הפקת מרשמים לתרופות וזמינות מלאה. פנו לצבר רפואה לפרטים נוספים והעברת הפנייה לאשפוז קורונה ביתי.

Contact צרו
קשר
Contact Contact
Contact