הסדרי נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

נגישות אתר האינטרנט

  • אתר האינטרנט של צבר רפואה עומד ככל האפשר בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו על ידי חברת נגיש בקליק עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף ולתנאי השימוש בתוכנה.
  • באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
  • האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • למידע, בקשות או פניות בנושא נגישות האתר ניתן לפנות לרכז הנגישות של צבר רפואה שפרטיו מופיעים להלן.

אפשרויות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט על ידי מקלדת.
  • התאמה לקורא מסך – התאמר האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת נגודויות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות.

הסדרי נגישות בחברה

צבר רפואה היא בית חולים ללא קירות. הצוות שלנו מטפל במטופלים בבתיהם. המתקן היחיד של החברה הוא מטה המשרדים באבן יהודה.
נגישות המטה:

  • חניות נכים מסומנות.
  • מעלית מונגשת.
  • כניסות מונגשות.
  • שירותי נכים.
  • דרכי התקשרות חלופיות לטלפון – ניתן ליצור איתנו קשר דרך האתר (טופס צור קשר), במייל, או בצ’אט ברשתות החברתיות.
  • המידע הניתן באתר מונגש כחוק, והעברת מידע מהצוות המטפל למטופלים מועבר בצורה המותאמת לצרכי כל מטופל (בטלפון, במייל, בכתב ובעל פה).
  • נהלי שירות נגישים: סיוע במילוי טפסים, סיעו בתקשורת מול קופות החולים ומול הרשויות.

פניה לרכז הנגישות

בכל נושא הקשור לנגישות האתר או לנגישות בצבר רפואה, ניתן לפנות לרכז הנגישות שלנו:

רכז הנגישות: ארבל לב רן

טלפון: 072-2808878

אימייל: nagish@sabarhealth.co.il

כתובת למשלוח דואר: העצמאות 1, אבן יהודה 4050269.

פרסום הצהרת נגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום 5.7.2020

כתבו עלינו

כיצד הרופא יקבל מידע רפואי אודותי בשגרה ?

הרופא יהיה במעקב שוטף אחרי נטילת תרופות ומדדים באמצעות אפליקציה נוחה לשימוש

היכן מתקיימים המפגשים עם הרופא ?

ארבעה מפגשים בשנה יתקיימו ב'בית צבר' הממוקדם ברמת גן, רח' רימלט 7 קומה ב'

באילו סוגים התאמות דיור מדובר?

ייתכן ויש ליצור שינויים בחדר הרחצה, בהרחבת מעברים בבית, כניסות, יציאות, קשיי מעבר עקב מדרגות וכו'

מהי הועדה הבין משרדית ?

הועדה הבין משרדית היא ועדה המקשרת בין משרד השיכון ומשרד הבריאות. הועדה אחראית על מתן אישור המימון עבור הזכאים לשינוי דיור עקב ירידה תפקודית או נכות.

מי יכול לעזור לי בתהליך קבלת המימון של שלבי הבנייה?

במסגרת תהליך היעוץ, המרפא בעיסוק ילווה אותך בכל התהליך של הגשת הטפסים וקבלת המימון מהועדה הבין משרדית.

כיצד הייעוץ יכול לסייע לי?

יעוץ של מרפא בעיסוק שהוסמך לכך, יוכל להציג תוכנית מסודרת הכוללת תרשימים לקבלני הבינוי וגם לגורמי מימון מטעם המדינה. אנשים המוכרים בביטוח לאומי יכולו גם הם להסתייע בתוכניות שינוי הדיור לאחר קבלת היעוץ.

במידה ואין לי תופעות לוואי האם עדיין מומלץ להיעזר בייעוץ הרוקח הקליני ?

כן. במידה ונוטלים מספר רב של תרופות חשוב לוודא שאין כפל ביניהן ושהשימוש בכולם יחד הוא בטוח. כמו כן, במקרים מסוימים ניתן אף לצמצם את מספר התרופות היכולה מעבר לפן הבריאות אף לחסוך כסף.

כמה פעמים אזדקק לייעוץ ?

במרבית המקרים מספיק ייעוץ אחד הכולל את השיחה המקדימה ואת שבוע הליווי הטלפוני לאחר ביקור הבית.

כיצד אוכל לדעת אם הרופא יקבל את המלצות הרוקח?

היום , הנכונות והרצון לקבל מידע מרוקחים קליניים הרבה יותר גדול בקרב הצוותים הרפואיים ולא אחת הבקשה באה מצידם. במקרים חריגים שהרופא לא מקבל את ההמלצות ,הרוקח ימצא פתרונות חליפיים בתקופת הליווי שלאחר הביקור.

מדוע הרופא המטפל אינו מודע ומתייחס לבעיות של נטילת מספר תרופות במקביל ?

הרופא המטפל רושם את התרופות אך תחום ההתמחות שלו לא מכסה את מכלול הידע הקיים בנוגע לכל תרופה ותרופה, לא כל שכן כאשר התרופות השונות מטפלות בבעיות שונות או בשילוב תרופות אלטרנטיביות. רוקח קליני הוא הסמכות המקצועית בנושא זה.

מה ההבדל בין הרוקח בבית המרקחת לרוקח קליני ?

הרוקח הקליני הוא רוקח בעל תואר מתקדם ב'רוקחות קלינית' ותחום ההתמחות עוסק בטיפול התרופתי, לרבות תרופות מרשם וללא מרשם, תוספי התזונה, צמחי המרפא ואחרים.

אמי עומדת להשתחרר מבית החולים לאחר אשפוז ממושך, ואנו חוששים מהחזרה הביתה. מה ניתן לעשות?

זהו רגע לו ייחלתם זמן ארוך, יחד עם זאת באופן טבעי עולים חששות רבים מההסתגלות לשגרה חדשה. הצוות הרפואי של צבר יאפשר לאמך הסתגלות טובה ובטוחה יותר, דרך ליווי צמוד, מעקב אחר מצבה, והדרכתה והנחיית בני המשפחה להתמודדות עם המצב החדש.

איך אני יכול לקבל את השירות בבית?

בשלב ראשון עליך ליצור עמנו קשר, בכדי שנוכל להכיר מקרוב את התיק הרפואי והרקע לאשפוז. בשלב הבא יתואם מולך ביקור הערכה ע"י רופא מומחה אשר יגיע לביתך, ויבנה תוכנית טיפול המותאמת לך ולצרכיך.

בעלי התאשפז בשנה האחרונה 6 פעמים, והמצב מאוד קשה לכולנו. איך תוכלו לעזור לנו?

מניסיוננו, אשפוזים רבים ניתן למנוע כאשר המטופל מקבל ליווי מקצועי צמוד בביתו, המאזן את מצבו הרפואי ונותן לנו מענה בזמן אמת. הצוות הרפואי של צבר, הכולל רופאים ואחיות בעלי ניסיון רב בטיפולי בית, ילווה את המטופל ומשפחתו בכל סוגייה רפואית שעולה, תוך התייחסות למרכיבים בראיה משפחתית רחבה יותר.

האם אתם נותנים גם שירותי סיעוד?

שירותי סיעוד הכוללים עזרה ברחצה, בהאכלה, הכרוכים בליווי צמוד 24/7 - אינם ניתנים במסגרת צבר. מטופלים המאושפזים בביתם במסגרת צבר, ונדרשים לתמיכה סיעודית - יקבלו הכוונה והדרכה מצוות צבר לקבלת עזרה זו.

מתי לא יתאים אשפוז בבית?

חשוב להדגיש כי אשפוז בבית אינו מחליף קליטה במיון. מטופל יוכל להגיע לאשפוז בבית, לאחר שנעשה בירור רפואי מקיף, נקבעה אבחנה רפואית ומצבו הרפואי הוגדר יציב.

מה אשפוז בבית דורש מבני המשפחה?

עם תחילת אשפוז בבית - האחריות הרפואית נמצאת בידי הצוות המטפל, המגיע לביקורי בית סדירים וזמין טלפונית 24/7. יחד עם זאת, חשוב להבין כי הטיפול היומיומי בחולה, לרבות האכלה, הלבשה, מתן והבאת תרופות, וכיוב - חלים על בני המשפחה ו/או על המטפל.

מי זכאי לשיקום אשפוזי (במוסד או בבית)?

לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, המצבים השכיחים בהם נדרש שיקום הם: - אירוע מוחי או בעיות נוירולוגיות אחרות. - שבר בצוואר הירך, החלפת מפרק, ובעיות אורטופדיות אחרות (כולל קטיעות גפיים). - ירידה חדה בתפקוד לאחר מחלה חמורה ו/או ממושכת, עם ריתוק למיטה (כגון לאחר אוטם שריר הלב, ניתוח, זיהום קשה, הנשמה ועוד). שיקום אשפוזי ניתן לקיים בבית - בליווי צוות שיקומי של צבר רפואה המומחה בשיקום בבית, ועובד בתיאום ובזמינות 24/7 למטופל ולמשפחתו.

לאמי נקבע ניתוח להחלפת מפרק. מה השיקום הצפוי לה?

לאחר ניתוח החלפת מפרק, קיימים מקרים בהם הרופא קובע הגבלות לאחר הניתוח, כגון איסור דריכה או הגבלת תנועה, למרות זאת החולה יופנה לשיקום באשפוז - במוסד או בבית. יש להתחיל טיפול שיקומי מוקדם מאוד לאחר ההתאוששות מהניתוח ובדרך כלל כבר מספר ימים לאחריו בכדי לאפשר שיקום מיטבי. במקרים בהם קופת חולים לא מאשרת שיקום, יש לפנות לאגודה לזכויות החולה או לנציבת קבילות הציבור במשרד הבריאות.

מתי וממי מקבלים הפנייה לשיקום?

ההפנייה לשיקום נעשית בבית החולים לקראת השחרור. בהחלטה על מסגרת השיקום המתאימה לאדם, יש לשתף את המטופל ומשפחתו ולהתחשב בהעדפותיו תוך מתן מידע מלא על הגורמים בהם ניתן להסתייע בתהליך השיקום. אם הוחלט שהמטופל מתאים לשיקום בבית, ניתן לבקש להיות משויך לשירותי צבר רפואה, דרך קופת החולים (בהתאם להסכמי צבר רפואה מול הקופה) או באופן פרטי.

מהו משך זמן השיקום המוגדר עפ”י החוק?

משך הזמן הניתן לשיקום לפי חוק בריאות ממלכתי הוא עד 90 יום. בשיקום אורתופדי – משך זמן האשפוז הוא מינימום שבועיים. בשיקום נוירולוגי – משך זמן האשפוז הוא מינימום 25 יום ועד 3 חודשים. במידה ונקבע משך זמן קצר יותר לאשפוז במחלקה שיקומית, הגורם המבטח = קופות החולים חייב לתת נימוק לאשפוז הקצר.

מתי החולה זכאי לשיקום?

מחלה או פגיעה גופנית, בגיל המבוגר עשויות להוביל להתדרדרות ולירידה בתפקוד. ההחלמה והחזרה לתפקוד בגיל הזקנה עשויה להיות מורכבת ומחייבת בדרך כלל תהליך שיקומי. מטרת השיקום היא להחזיר את האדם לתפקוד מרבי בסביבתו הטבעית. השיקום בגיל המבוגר הוא זכות המעוגנת בחוק ביטוח בריאות ממלכתי והוא באחריות קופת החולים בה מבוטח האדם.

איך אני משיג את כל החבישות המתקדמות?

בכל קופות החולים קיימות רוב החבישות המתקדמות, וניתן לרכוש אותם עם מרשם רגיל. אנו נדע להתאים לכל מטופל את החבישות שנמצאות בקופה הספציפית שלו ובכך להקל הן על השגת הציוד והן הוזלה משמעותית ברכישתו.

מי מטפל בפצע שלי?

בשלב הראשון יגיע אליך הביתה צוות הכולל רופא ואחות פצעים. הם יבצעו הערכה ראשונית של מצבך הכללי ומצב הפצע. בשלב זה יתבצע טיפול בפצע וחבישה שלו, תוך שימוש בחומרי החבישה המתקדמים ביותר שקיימים כיום בארץ. במידה ויש "מטפל עיקרי" שיכול לבצע את הטיפול הוא יקבל הדרכה מפורטת כיצד לבצע את החלפות החבישה באופן סדיר. במידה ואין, ניתן לקבל שירות זה דרכנו. בכל מקרה, הרופא והאחות ישובו להערכות חוזרות לפי התכנית שתקבע בתום הביקור הראשוני.

מה מיוחד בשיטת הטיפול של ‘צבר’ בפצעים?

אנחנו מאמינים שהטיפול חייב להיות ב"מטופל עם פצע" ולא רק בפצע. לכן, מלבד צוות טיפול מקצועי לפצעים, קיים אצלנו צוות רחב שנותן טיפול מקיף למטופל - רופא משפחה מיומן, עובדת סוציאלית, דיאטנית, פיזיותרפיסטית.

מה היתרון של אשפוז בית של “צבר רפואה”?

יתרונות אשפוז הבית הם רבים:
  • אתם נמצאים בסביבה הטבעית שלכם, מוקפים בבני המשפחה ובחפצים שלכם. אתם במקום הכי רגוע ומנחם - בבית.
  • מהרגע שתצורפו לאשפוז הבית של צבר רפואה, נהיה זמינים לכם בכל יום ובכל שעה. גם בשבתות וחגים. אתם תקבלו את הנייד האישי של האחות של צבר רפואה שמטפלת בכם, ותוכלו תמיד לפנות אליה להתייעצות או לשאלות
  • הצוות שישויך אליכם הוא צוות קבוע שילווה אתכם לאורך כל הטיפול. הוא יעניק לכם טיפול מקצועי מותאם אישית, ויהיה מעודכן בכל זמן במצבכם, בתרופות שניתנו ובתוכנית הטיפול.
  • כל אנשי הצוות של צבר רפואה עברו הכשרה ייחודית ובעלי ניסיון רב באשפוז במסגרת הביתית. אנחנו יודעים בדיוק איך להעניק לכם טיפול רפואי - אצלכם בבית.
 

במידה שמתעוררת בעיה, למי אני פונה?

כל מטופל מקבל את פרטי ההתקשרות האישיים של הצוות המטפל למידת הצורך. אנחנו זמינים עבורכם 24/7 בכל ימות השנה, כולל שבתות וחגים.

כמה פעמים בשבוע הצוות יגיע לטיפול?

תכנית הטיפול המלאה נבנית בהתאם למצב הרפואי של המטופל, ולאחר תהליך אבחון והערכה שאנו מבצעים.

במשך כמה זמן אקבל את הטיפול?

תכנית הטיפול מוגדרת ומותאמת לפי מצבו הרפואי של המטופל, ולאחר תהליך אבחון והערכה שאנו מבצעים נוכל להעריך את משך הזמן הנדרש לטיפול.

מי יטפל בנו בבית?

כל מטופל מלווה ע"י צוות שיקומי קבוע הכולל תחומי התמחות שונים בהתאם לתוכנית הטיפול – פיזיותרפיסט/ית, מרפא/ה בעיסוק, קלינאי/ת תקשורת ויעוץ של דיאטנ/ית. לצד הצוות השיקומי, המטופל מלווה גם ע"י צוות מקצועי קבוע הכולל רופא/ה, אחות ועו"ס. הצוות המטפל עובד בשיתוף פעולה ובתיאום מלא, ומנוהל ע"י הפיזיותרפיסט/ית המשמש כמנהל תיק המטופל.

במשך כמה זמן אקבל את הטיפול?

תכנית הטיפול מוגדרת בהתאם למצב הרפואי של המטופל, ולאחר תהליך אבחון והערכה שאנו מבצעים נוכל להעריך את משך הזמן הנדרש לטיפול. כאשר מדובר במטופל שיקום המגיע אלינו דרך קופת החולים, משך זמן הטיפול יוגדר בתיאום מלא מול קופת החולים לאחר בניית תכנית טיפול והמלצות הצוות המקצועי.

כמה פעמים בשבוע הצוות יגיע לטיפול?

תכנית הטיפול המלאה נבנית בהתאם למצב הרפואי של המטופל, ולאחר תהליך אבחון והערכה שאנו מבצעים.

איך נערכים בבית עם ציוד / מכשירים הנדרשים לשיקום?

הצוות שלנו מחזיק ציוד בסיסי ברכב, אשר נותן את המענה ברוב המקרים. במידה ואנחנו מתרשמים שהמטופל זקוק למכשיר נוסף, אנו נשקף זאת לקופת החולים בכדי לקבל את אישורם לכך. במידה והמטופל הגיע אלינו באופן פרטי, ניתן לו את הייעוץ לרכישת הציוד המתאים.

למה עדיף לעבור שיקום בבית ולא במוסד שיקומי בו יש השגחה רפואית צמודה 24/7?

אנחנו מאמינים שתמיד טוב יותר בבית, וברוב המקרים אנשים ירגישו ויחלימו טוב יותר בבית. אנו מתאימים למטופל תכנית שיקום ייעודית לצרכיו אשר מותאמת גם לסביבה הפיזית בה הוא חי. במוסד שיקומי קיימת סכנת חשיפה לזיהומים ובמקרים רבים זמן ההמתנה ארוך, ולכן יכול להשפיע על יכולת מיצוי הפוטנציאל השיקומי. כמו כן, במקרים רבים לא נדרשת השגחה רפואית צמודה, ולמעשה המטופל עסוק זמן קצר במהלך היום בפעילות שיקומית ובשאר היום הוא מבלה בסביבה זרה הרחוקה מלהיות בית.

במידה ומתעוררת בעיה, למי אני פונה?

כל מטופל מקבל את פרטי ההתקשרות של הצוות המטפל למידת הצורך. אנחנו זמינים עבורכם 24/7.

מי יטפל בנו בהוספיס בית?

כל מטופל מלווה ע"י צוות מקצועי קבוע הכולל אח/ות, רופא/ה ועובד/ת סוציאלי. האחות היא מנהלת הטיפול והיא תערוך את הביקור הראשון בבית המטופל תוך 24 שעות מקליטתו. הצוות המטפל יערוך ביקורים באופן קבוע, יהיה זמין עבורכם בכל רגע נתון 24/7, וילווה אתכם בכל צורך שיתעורר - רפואי ורגשי.

איך אנחנו יכולים לקבל את שירות ההוספיס שלכם?

במידה שהחולה נמצא בבית החולים, עליכם לפנות לנציג הקופה בבית החולים ולבקש להגיע להוספיס בית של צבר רפואה. במידה שהחולה נמצא בבית, עליכם לגשת לרופא המשפחה בכדי לקבל הפניה להוספיס בית. את ההפניה יעביר הרופא ליחידה לטיפולי בית של קופת החולים, ודרך יחידה זו תוכלו לקבל את ההפניה לשירות שלנו. חשוב שתדעו - החוק במדינת ישראל מחייב את קופות החולים לתת טיפול פליאטיבי תומך בזמינות מלאה 24/7 לכל אדם החולה במחלה קשה ונמצא בשלב הסופני של חייו.

אתם גם עוזרים בטיפול יומיומי כגון רחצה?

ישנן חברות המתמחות במתן כח עזר סיעודי, כגון 'עמל סיעודית'. הצוות של 'צבר רפואה' הוא צוות המתמחה במתן טיפול פליאטיבי תומך בהיבט הרפואי והרגשי. כחלק מהליווי שלנו, אנחנו ניתן לאדם הקרוב המטפל בחולה הנחיות בכל הקשור לטיפול הסיעודי.

מה קורה אם אני צריך עזרה דחופה?

בכל מקרה של מצוקה, אנו זמינים עבורכם 24/7 כולל בסופי שבוע ובחגים. האח/ות ישאירו לכם את מספר הטלפון הנייד שלהם ומספר טלפון נוסף של כוננות למהלך סוף השבוע.

הקרוב שלי עדיין מקבל טיפולים כימותרפיים. האם נוכל במקביל לקבל את השירות שלכם?

בוודאי. הטיפול שאנחנו נותנים הוא טיפול פליאטיבי תומך, וניתן ואף רצוי לקבלו בכל שלב של המחלה, גם במקביל לקבלת טיפול פעיל במחלה (הקרנות, כימותרפיה,..). מטרת הטיפול הפליאטיבי היא להפחית את הסבל הפיזי, הרגשי והרוחני של החולה, הנובע מהמחלה או מהטיפול במחלה, באמצעות איזון כאב ותסמינים אחרים. קבלת טיפול פליאטיבי מאפשרת לחולה להמשיך בחיי היומיום בנוחות החיים הטובה ביותר האפשרית.

קרוב המשפחה שלי מקבל נוזלים וזריקות באופן שוטף. איך זה ימשיך להתקיים בבית?

כחלק מהאחריות הרפואית שלנו, אנו אחראים גם על נושא זה. האח/ות יתדרכו אתכם בכל ההליכים הנדרשים.

ממי אנחנו מקבלים מרשמים ותרופות?

הצוות המטפל בכם מספק לכם מרשמים אשר מכובדים בבתי המרקחת של כל קופות החולים ואין צורך להמיר אותם אצל רופא המשפחה. עליכם לגשת עם המרשמים לבית המרקחת המכיר במרשמי קופת החולים שלכם, ולרכוש שם את התרופות.

הקרוב שלי סובל מכאבים חזקים ומטופל במורפין. האם גם מורפין אתם נותנים בבית?

באפשרותנו לתת כל תרופה לכל סימפטום, כולל שימוש במורפין. הצוות שלנו מתמחה באיזון סימפטומים כגון כאבים, עצירות, דיכאון, קשיים בשינה, חולשה וכל תופעת לוואי אחרת אשר מלווה אנשים אשר חולים במחלה קשה.

הקרוב שלי לא מודע למצבו הקשה. אנחנו לא רוצים לספר לו היות וזה יגמור אותו. מה עושים?

אנחנו נכבד כל בקשה שלכם ושל הקרוב לכם. בתהליך הליווי אנחנו בודקים בכל שלב מה החולה יודע ורוצה לדעת, ובהתאם לתשובתו אנו מנהלים עמו את הדיאלוג. אנחנו מכבדים את רצון המטופל ומשפחתו בכל בקשה, ונפעל בהתאם לכך.
מכתבי תודה